Bestuur

bestuurHet bestuur van de buurtvereniging bestaat uit meerdere enthousiaste bewoners van Meeroevers en komt maandelijks bijeen. Het bestuur onderhoudt de contacten met Bureau Meerstad en de Gemeente Groningen. Tijdens de vergaderingen bespreekt het bestuur de leefbaarheid en andere zaken die in de buurt spelen.
(op de foto het eerste bestuur in gesprek met de burgemeester van Slochteren)

Doordat het bestuur twee keer per jaar met Bureau Meerstad en de gemeente om tafel zit, is het goed geïnformeerd over de laatste plannen over Meerstad en blijven de lijnen kort. Ook brengt het bestuur Bureau Meerstad op de hoogte van wat er in de wijk leeft.
Daarnaast zijn vertegenwoordigers van het bestuur aanwezig bij verschillende overleggen zoals  het platform regionaal-economische ontwikkeling Centraal-Groningen.

Het bestuur bestaat naast voorzitter, secretaris en penningmeester uit een aantal algemene bestuursleden. De volgende buurtbewoners maken deel uit van het bestuur van de buurtvereniging Meeroevers:

• Emmy de Wit, voorzitter
  • Marianne Kraaij, voorzitter
  • Anita Spanjer, secretaris en interim penningmeester
  • Anneke Paapst
  • Rita Scholtens
  • Tertia Efde
  • Vacature (Heb je interesse? Mail naar buurtverenigingmeeroevers@gmail.com)

Oproep
Zoals je hierboven hebt gelezen, zitten we als bestuur niet stil. We hopen daarom dat er bewoners zijn die ons komen versterken. Er zijn in elk geval twee vacatures voor het bestuur (waaronder eentje voor voorzitter). Op onze vind je meer informatie. Het is altijd mogelijk om een poosje mee te lopen om te kijken of je het wat vindt.